torsdag den 1. februar 2018

Skræk og Rædsel er ramt af virkeligheden

De faste læsere af denne blog vil uden tvivl have bemærket det ekstremt lave aktivitetsniveau den seneste tid. Uden at gå i detaljer, så må jeg sige, at bloggen er blevet ramt af virkeligheden. Nu er det ikke bare bøvl og bekymringer, der fylder det hele, men i det samlede billede har der bare ikke været så meget tid til horror.

Jeg håber selvfølgelig, at det vil ændre sig, men det er i hvert fald nogle bump på vejen, der skal fjernes først. Og så skal jeg lige finde tiden og energien til bare at være horror-fan, før jeg kan finde tiden og energien til også at skrive om gys og gru. Horror-kalenderen er også sat på standby, så du må selv ud og opsøge de skræmmende arrangementer. Facebook-siden vil måske blive opdateret med sporadiske pip, men nu får vi se.

7 kommentarer:

  1. Håber ikke, at der er noget galt. Men travlt kan vi jo alle få det. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, der er som sådan ikke noget galt - andet end at alt for mange ting fylder lidt for meget lige nu. Så det er årsagen til, at jeg blog-mæssigt trækker stikket lige nu.

      Slet
  2. Pøj-pøj med at komme tilbage på skinnerne, vi savner dig rigtig meget!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det. Jeg arbejder på det.

      Slet
  3. Håber snart du kommmer ovenpå - har nydt din dybe indsigt og humoristiske dagligdags beretninger om horror... ����

    SvarSlet
  4. Jeg kan kun slutte mig til de andre - vi glæder os, til du er tilbage.

    SvarSlet