mandag den 20. juni 2011

Jamen dog, jeg gik glip af BIRDEMIC

Det er umuligt at følge med i alt. Men der er også begivenheder, der ikke gør det store væsen ud af at reklamere, og derfor er det ikke så underligt, at man overser dem. Sådan er det f.eks. med Husets Biograf i Magstræde i København. Man kan ganske vist gå ind på Husets hjemmeside og følge med på Facebook-gruppen, men det har jeg ikke gjort det store ud af.

Nu kan jeg se, at jeg på den konto er gået glip af en visning af James Nguyens dyregyser BIRDEMIC: SHOCK AND TERROR i sidste måned. Nu er tabet til at bære - filmen havde et budget på 60.000 kroner og skulle være noget af det værste bras. Men derfor kunne det have været meget sjovt at se den. Nu har jeg koblet mig på Facebook-gruppen for at kunne følge bedre med - biografen havde f.eks. også en Vincent Price-forestilling på mandens 100 års fødselsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar